התנהלות עסקית בזמן משבר

בתור בעלי עסק,

שכחנו כבר מזה להעביר יום

אפילו לא אחד,

מבלי להיזכר שאנחנו נמצאים

בעיצומו של משבר עולמי,

משבר הקורונה.

 

אז בפוסט הזה

אנחנו רוצים להניח לשם שינוי

את משבר הקורונה בצד.

 

ובכל זאת לדבר על נושא שחשוב לא פחות,

איך מנהלים עסק בעיתות משבר?

 

אם תשאלו יודעי דבר,

הם יגידו לכם,

כי משבר הוא מנוף ללמידה,

כי ממשברים רק צומחים,

וכי מי שלא נופל לא קם,

ויש עוד הרבה קלישאות שכאלה.

 

אבל בינינו מי לא מפחד להיכנס למצב

שבוא הוא אינו מצליח לכסות את הוצאות העסק,

וכי העסק שלו נמצא על סף קריסה וסגירה,

והנה לכם משבר.

התנהלות עסקית בזמן משבר

חברים יקרים, בשביל לא להגיע למצב כזה,

יפה שעה אחת קודם,

אל תזניחו את הניהול השוטף,

ובעיקר את הניהול הכלכלי של העסק שלכם.

ההכנסות למול ההוצאות,

בראייה עתידית כמה שניתן,

יכולים פלאים לשנות את שם המשחק.

 

אל תחיו על הסף,

על התקציב לכלול בתוכו סכומים מסוימים

הקרואים בשפה העממית: כספי בלת"ם.

אלו כספים שלא נוגעים בהם,

הם שם למטרות משבר. מבחינה כלכלית כמובן.

את משבר הקורונה כנראה שהם לא יוכלו לפתור,

אבל אולי את ההשלכות שלו, כן.

 

לעוד טיפים כאלה,

ולעוד דרכים להיערך מראש למשברים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו.

חזרו לחלק שמעניין אתכם
רואה חשבון יניב נשר
צריכים ייעוץ מקצועי ?
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם
מאמרים נוספים:
5/5
תשלום מע"מ

תשלום מע"מ (מסך ערך מוסף) מוטל על כל העסקאות המתרחשות בישראל ובשיעור של 17%. זהו תשלום שכולנו משלמים כצרכנים, המועבר דרך בית העסק לרשות המיסים

מענק לעצמאים

הוראות השעה שנוצרו במהלך תקופת הקורונה, ביקשו להכיר בפגיעה הכלכלית הקשה של עצמאיים במהלך משבר הקורונה ולספק מענק לעצמאים שמחזור הפעילות שלהם נפגע לאורך התקופה.

דיווח מע"מ

דיווח מע"מ הוא נושא שחשוב להתייחס אליו בעיקר כאשר מחליטים לפתוח עסק חדש מסוגים כמו עוסק מורשה, חברה בע"מ או שותפות החייבים בדיווח ובתשלום כחוק.

מענק הוצאות קבועות

חודש ינואר 2020 היה מלווה בטלטלה עולמית כתוצאה מנגיף הקורונה ההולך ומתפשט. הדבר השפיע כידוע על כל העסקים במשק המקומי והבינלאומי והביא לפגיעה קשה במחזורי

מי זכאי למענק חזרה לעבודה

נגיף הקורונה חולל משבר כלכלי עמוק וגרם לפגיעה בהכנסותיהם האישיות של מיליוני משקי בית. כחלק מהתוכנית הכלכלית של משרד העבודה והרווחה לפתיחתו המחודשת של המשק,

חשיבותה של אסטרטגיה שיווקית

בעידן המידע, אנחנו נחשפים לעוד מגוון רחב של תחומים, אפשרויות ופלטפורמות שנרצה להיחשף בהן ובעיקר – לחשוף באמצעותן את העסק. אסטרטגיה שיווקית היא התחום שמתווה,