שרותי משרד

שירותי ראיית חשבון וביקורת חברות

  • המשרד מעניק שירותי הנהלת חשבונות לכל חברה ללא משמעות למחזורי החברה.
  • במסגרת השירותים  המוענקים ע"י אנו ממליצים לרכז את שירותי הנה"ח ואת שירותי ראיית החשבון במשרד אחד.
  • מחלקת הנה"ח במשרד ערוכה לתת מענה לחברות תוך עמידה בשירות מיידי, וזמין.
  • המשרד מתחייב לתת מענה אישי תוך 24 שעות.
  • המשרד מצויד בתוכנות הנה"ח הנותנות מענה לכל סוגי החברות בעיקר בתחום המסחר והשירותים.
  • דוחות כספיים של כל חברה הרשומה בישראל מחויבים בביקורת ע"י רואה חשבון.
  • דוחות כספיים משקפים את מצבה הכספי הפיננסי של החברה ליום מסוים וכן לכל שנה קלנדרית.
  • רשויות המס, בעלי המניות והבנקים שואבים את המידע על המצבה של החברה מדוחות כספיים אלו.
  •  המחלקה הממונה על ביקורת, עריכה והגשת דוחות כספיים של חברות בישראל, מעניקה שירותי ביקורת של דוחות כספיים למגוון רב של חברות פרטיות, בתחומי המסחר והשירותים.
  • המחלקה פועלת לפי תקנים מקצועיים גבוהים תוך שימת לב והקפדה על נהלי ביקורת וכללי חשבונאות מקובלים.
  • שירותי ראיית חשבון כוללים בתוכם: ביקורת ועריכת דוחות כספיים.

דוחות אישיים לעצמאיים
(שירותים מקצועיים לעצמאים)

  • בעלי עסקים (עוסק פטור ועוסק מורשה) מחויבים, עפ"י פקודת מס הכנסה, להגיש בכל שנה  דו"חות אישיים למס הכנסה בגין השנה העוקבת.
  • הדו"ח משקף את כל ההכנסה וההוצאות של העסק וכן את כל ההכנסות וההוצאות של התא המשפחתי של בעל/ת העסק, קרי בן/בת הזוג וילדיהם שטרם מלאו להם 18 שנה בתום שנת המס, אליו מתייחס הדו"ח.
  • בעת הגשת הדו"ח, אנו (יניב נשרמשרד רואי חשבון) יודעים לחשב במדויק את ההכנסה החייבת של העסק וכן את הסכום אותו יש לשלם לרשות המיסים ולמוסד לביטוח לאומי.
  • בתחילת הרבעון השלישי, רואי החשבון במשרדנו יושב ובונה תחזית שנתית שוטפת, כדי לחזות ברמה הקרובה ביותר לסכום המס אותו בעל העסק יידרש לשלם ובהתאם לזאת, רואה החשבון ממליץ להגדיל או להקטין את מקדמות מס הכנסה ובכך למנוע הפתעות מס מיותרות בעת הגשת הדו"ח האישי.

הקמת מערך שירותי גביה שוטפת

  • גבייה אפקטיבית ושיטתית תורמת לעסקים לשגשג ולהצליח.
  • גבייה שוטפת ונכונה בחברה הינו התהליך החשוב ביותר במחלקות החברה.
  • אומנם חשוב שעסק יידע למכור את מוצריו/שירותיו ברווח וכן חשוב לתת שירות טוב או מוצר איכותי ללקוח, אך אם בסיום תהליך המכירה ,הגבייה לא תסתיים במהרה אזי תוך זמן קצר העסק ייכנס למעגל אינסופי של בעיות תזרים מזומנים אשר ישפיעו בצורה ישירה על קבלת ההחלטות יעצור את התפתחות החברה ויגרמו להוצאות מימון גבוהות ומיותרות אשר בסופם לא יהיה מנוס מלסגור את העסק.
  • חלק משירותי המשרד, ואם יורשה לי, החלק החשוב ביותר במשרד הינו בניית מערך גבייה אפקטיבי לעסקים.

ליווי וייעוץ עסקי

  • ליווי עסקי מטרתו לעזור לעסקים לעבור ממצב הישרדותי למצב של שגשוג וצמיחה  וכן בשיפור התוצאות העסקיות של החברה.
  • מטרת הליווי העסקי נועדה להעניק עזרה בפתרון בעיות יומיומיות בהם נתקלת הנהלת החברה במסגרת הניהול השוטף וכן בייעוץ בקבלת החלטות אשר ישפיעו על העסק לטווח הארוך.
  • הליווי עסקי מותאם בצורה מלאה לצרכי העסק.
  • ליווי עסקי לא בא להחליף את הרו"ח המבקר אלא הוא עובד בשיתוף פעולה איתו.
  • בין יתר הפעלות שאנו עושים כמלווים עסקיים:
  1. חיזוק נקודות החולשה.
  2. בניית תהליכי עבודה.
  3. תמחור מוצרי/שירותי החברה.
  4. פיתוח עסקי.
  • המשרד מתחייב לא להעניק שירותי לווי עסקי ליותר מ – 3 חברות בו זמנית.
  • הליווי נעשה באופן ישיר ע"י בעלי המשרד.

בחינת כדאיות השקעה וסיוע בגיוס כספים

  • בטרם רכישת חברה/הגדלת פעילות יש לבצע מספר בדיקות כדי לוודא שהשקעה הכספית לא תרד לטמיון.
  • חשוב להתייעץ עם איש כספים מנוסה ומיומן שייבחן  את הכדאיות העסקית של מהלך מסוג זה.
  • המשרד מתמחה בליווי  של מכירת חברות/ הגדלת פעילות/ כניסה למיזמים חדשים ומלווה את הרוכש/המוכר בכל תהליך המכירה , החל מבדיקת כדאיות ההשקעה ועד להטמעת פעילות חדשה בחברה קיימת.
  • לפני כניסה להשקעה יש לערוך 3 בדיקות עיקריות
  1. בדיקה ראשוניתבדיקה האם העסקה כדאית /רווחית, בחינת סיכויי ההצלחה של תפעול הפעילות.
  2. מימון העסקהבחינת אפשרויות המימון העומדות בפני החברה (הון עצמי או הון זר)
  3. החזר ההשקעהבדיקת  קצב החזר המימון ואת התשואה הצפויה מההשקעה (R.O.I)