משרד רואי חשבון בחולון – רו"ח יניב נשר – מאז 2012

תחום המס נתפס אצל רבים מאיתנו כתחום די סבוך, וגם אם אתם מחשיבים את עצמכם כבעלי ראש מתמטי, עדיין תצטרכו לגלות בקיאות רבה בחוקי המס השונים ודרכי ההתנהלות היעילים מול משרדי הממשלה ורשויות המס בישראל, או שפשוט, ניתן להיעזר ברואה חשבון מקצועי ומנוסה

ניהול פיננסי והגשת דו"חות עם רואה חשבון

ניהול עסק הוא משימה מאתגרת למדי, במיוחד כשמדובר במציאות הסבוכה והבירוקרטית בישראל, המצריכה מילוי טפסים והגשתם בזמן לרשויות המס, כאשר חריגה לא מאושרת מלוחות הזמנים, משמעה עבירה פלילית, היכולה לגרור אחריה קנסות כבדים ועונשי מאסר ממושכים.

אמנם ניהול עסק מצריך ממכם לגלות כישורים ויכולות מיוחדות, אך אין זה אומר שאתם צריכים להקדיש את זמנכם היקר גם להתנהלות מול רשויות המס. רואה חשבון מקצועי, אשר הוסמך על פי חוק וקיבל את התעודה המתאימה, נכנס בדיוק למשבצת הזאת, כשהוא אחראי בעיקר על עריכת ביקורות ודו"חות כספיים, לרבות הגשתם בזמן לרשויות המס.

 

לא רק הגשת דו"חות

אמנם עיקר תפקידו של רואה חשבון הוא לעשות מעט סדר בכל ההוצאות וההכנסות הכספיות שלכם, באופן שיאפשר לכם הגשת דו"ח שנתי מפורט ומסודר לרשויות המס, אך למעשה, רואה חשבון מקצועי ומיומן יכול לשלוט במגוון תחומים פיננסיים שיכולים להועיל לעסק שלכם, כמו ייעוץ מס וליווי עסקי מקיף, החל משלב ניתוחי כדאיות ורווחיות כלכלית ועד לשלב הקמת העסק.

בנוסף, רואה חשבון יכול להיות לעזר גם עבור שכירים, במיוחד בכל הקשור לבדיקת זכאות להחזרי מס, היכולים להגיע לכדי אלפי שקלים המגיעים לכם בגין גביית מס עודף.

 

איתור רואה חשבון בחולון

כאשר אנחנו נזקקים לבעל מקצוע מסוים, אנחנו נעזרים במכרים וחברים או שפונים למנועי החיפוש האינטרנטיים למיניהם. אך חיפוש כזה יניב לנו בסופו של דבר אפשרויות רבות, באופן שהופך את הבחירה ברואה החשבון המתאים לפרויקט מורכב אף יותר.

משרד רואי חשבון בחולון - רו"ח יניב נשר - מאז 2012

לפיכך, כאשר מחפשים רואה חשבון מקצועי ומנוסה בתחום, מומלץ:

  • לבקר באתר הבית שלו
  • להתרשם מהמלצות והידע המקצועי שיש לו
  • לבחון את חבילת השירותים שהוא יכול להציע לעסק שלכם

כך שכל ההתנהלות הפיננסית מול משרדי הממשלה השונים, לרבות רשויות מס הכנסה, ינוהלו תחת קורת גג מקצועית אחת.

 

אודותינו

משרד רואי חשבון יניב נשר הוקם בשנת 2012, בראשות רו"ח יניב נשר, במטרה לתת מענה בתחום הביקורת ולהעניק שירותים פיננסיים, תוך שימת דגש על רמת מקצועיות גבוהה, יחס אישי ותמיכה שוטפת לקהל לקוחותיו.

המשרד מעניק שירותי ראיית חשבון, שירותי ביקורת, ייעוץ וייצוג ברשויות המס, ייעוץ וליווי לפתיחת עסק חדש, טיפול בגופים ממשלתיים, ניתוחי תקציב, שירותי ניהול כספים וחשבות, ניהול תזרים ועוד. המשרד מטפל בכל סוגי הלקוחות השונים ומתמחה בחברות קטנות ובינוניות ועצמאיים.

 

משרד רואי חשבון יניב נשר- השירותים שלנו

משרדנו מעניק שירותים בנושאים רבים בתחום ראיית החשבון.

  • בתחום ראיית החשבון וביקורת חברות אנחנו עוסקים בדוחות כספיים של לקוחותינו על מנת לשקף נכונה את המצב הכספי והפיננסי של החברה מהם רשויות המס, בעלי המניות והבנקים שואבים את המידע על מצב החברה. בנוסף משרדינו אחרי על ביקורת, עריכה והגשת דוחות כספיים של לקוחותינו ומעניקה שירותי ביקורת של דוחות כספיים. משרדינו עובד לפי תקנים מקצועיים גבוהים תוך שימת לב והקפדה על נהלי ביקורת וכללי חשבונאות מקובלים.
  • בתחום הנהלת החשבונות המשרד מעניק שירותי הנהלת חשבונות לכל חברה ללא משמעות למחזורי החברה. אנו ערוכים לתת מענה לחברות תוך עמידה בשירות מיידי, וזמין.
  • אנו עורכים דו"חות לעצמאיים, ויודעים לחשב במדויק את ההכנסה החייבת של העסק וכן את הסכום אותו יש לשלם לרשות המיסים ולמוסד לביטוח לאומי. בתחילת הרבעון השלישי, רואי החשבון במשרדנו יושב ובונה תחזית שנתית שוטפת, כדי לחזות ברמה הקרובה ביותר לסכום המס אותו בעל העסק יידרש לשלם ובהתאם לזאת, רואה החשבון ממליץ להגדיל או להקטין את מקדמות מס הכנסה ובכך למנוע הפתעות מס מיותרות בעת הגשת הדו"ח האישי.
  • בנוסף אנו דואגים להקמת מערך גבייה שוטפת עבור החברה. גבייה אפקטיבית ושיטתית תורמת לעסקים לשגשג ולהצליח ולהימנע ממעגלים של בעיות תזרימיות בעסק.

 

לסיום, אנו מעניקים שירותי ליווי עסקי מותאמים אישית כדי לעבור ממצב הישרדותי למצב של שגשוג וצמיחה ולשפר את התוצאות העסקיות של החברה. מטרת הליווי העסקי נועדה להעניק עזרה בפתרון בעיות יומיומיות בהם נתקלת הנהלת החברה במסגרת הניהול השוטף וכן בייעוץ בקבלת החלטות אשר ישפיעו על העסק לטווח הארוך.

 

שאלות ותשובות בנושא רואה חשבון בחולון

עצמאיים או בעלי חברה, הניהול של העסק שלכם דורש מכם לגלות מיומנויות גבוהות, אך עדיין אינם צריכים ואמורים לשלוט בכל התחומים ובטח שלא כאלו המצריכים הבנה מעמיקה בחוקים ותתי סעיפים, כמו גם ההתנהלות המקובלת מול רשויות המס.

לשם כך, רואה חשבון מקצועי למד את המקצוע לעומק במשך מספר שנים, כאשר בין תפקידיו העיקריים נכללים הגשת דו"חות מפורטים לרשויות המס וייעוץ פיננסי לעסק.

בהחלט לא. כיום, משרד רואה חשבון מקצועי מעניק חבילת שירותים נרחבת לעסק שלכם, כאשר חבילת שירותים זו כוללת לרוב גם שירות ליווי עיסקי צמוד, מעקב אחר התנהלות כלכלית וייעוץ מס באופן שיכול לחסוך לכם סכומי כסף נכבדים.

חיפוש אינטרנטי פשוט יניב לכם מגוון רחב של אפשרויות ורואי חשבון, אך כדי להבטיח שמדובר במשרד רואי חשבון מקצועי ומנוסה, מומלץ לבקר באתר הבית, להתרשם מהמידע המקצועי, לבחון את בחילת השירותים המוצעת ולהתקשר לקבוע פגישה להתרשמות פנים אל פנים.

כמו כן, ניתן לבצע את ייעוץ המס גם מול רואה חשבון, אשר בניגוד ליועץ המס, אינו מוגבל בסכומי מחזור שנתי לייצוג של חברות מול רשויות המס.

ככלל, אנחנו חיים בעידן דיגיטלי המאפשר לנו תקשורת מידית ויעילה גם מבלי הצורך להיפגש פנים אל פנים, אך בסופו של דבר, מידי פעם צצים דברים דחופים המחייבים מעורבות פיזית, כך שעדיף שמשרד רואה החשבון המיועד יהיה באזור מגורכם, או לכל הפחות קרוב אליו.

 

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader