רואה חשבון לעסקים קטנים

כל עסק קטן כגדול, יכול למקסם את עצמו מבחינה כלכלית אם ידע לבחור באנשי המקצוע האיכותיים ביותר שיכלכלו את צעדיו (תרתי משמע). לכן, רואה חשבון לעסקים קטנים זהו נכס שאסור לכם לוותר עליו.

 

מי צריך רואה חשבון לעסקים קטנים?

לעסקים קטנים יש קושי גדול מאוד להתקיים בכבוד בישראל של ימינו. התחרות בכל תחום היא גדולה מאוד ובעידן המסחר האלקטרוני – בפרט, וקשה מאוד ליצור בידול תחרותי שיסייע לעסק הקטן להתבלט על פני המתחרים.

כדי לשרוד לאורך זמן, כל עסק צריך לחפש בהתמדה אחר היתרון היחסי שלו, בין אם זה אומר ברמת השירות או המוצר, או בהיבטי תמחור והמחרה. אולם הכל תלוי בסופו של דבר בניהול נבון של התקציב בעסק, שמתחיל במעקב אחרי ההוצאות וההכנסות.

 

"זה הקטן – גדול יהיה!" כך רואה חשבון לעסקים קטנים יסייע לעסק שלכם לגדול

עסקים קטנים הם עסקים שלרוב נמצאים על התפר שבין עוסקים פטורים לבין עוסקים מורשים. לא אחת בעלי העסקים הללו מגיעים לתחום עיסוקם ללא הכרות מעמיקה עם הנושאים החשבונאיים הכרוכים בניהול עסק עצמאי.

רואה חשבון לעסקים קטנים

העבודה של רואה חשבון לעסקים קטנים היא לא רק להתמודד עם העניינים הבירוקרטיים הנוגעים לדיווח לרשויות המס ותשלומי המיסים מטעם העסק, אלא גם לעזור לאותם בעלי עסקים להתמצא בעניינים הכספיים בעסק שלהם.

זאת לצד מתן המלצות לשדרוג ההכנסות והתנהלות פיננסית נכונה בעסק, בין אם זה בחירה במסלול מס שונה, או בהורדת ההוצאות בדרך כזו או אחרת. ניהול תזרימי נבון הוא הבסיס להצלחה עסקית ובאופן זה יוצרים רואי חשבון לעסקים קטנים את התשתית הנדרשת לצמיחתם.

 

לסיכום: רואה חשבון טוב הוא לא פחות מאשר נכס לעסק קטן שרוצה לגדול

רואה חשבון לעסקים קטנים מהווה נכס של ממש, מכיוון שהוא מסיר את ההתעסקות הבירוקרטית המורכבת מאנשים שלא מוכשרים לכך. הרבה עסקים קטנים מנסים לחסוך כסף, ולבצע את העבודה בעצמם, אך מהר מאוד הם מבינים שזהו קרב ללא סיכוי אמיתי עבורם.

ההתעסקות גובה זמן ועולה כסף ולכן, עדיף לתת לאנשים מוכשרים לעשות זאת, כמו רואה חשבון לעסקים קטנים באופן ספציפי.

 

שאלות ותשובות על רואה חשבון לעסקים קטנים

להלן כמה שאלות ותשובות שנשאלות לעיתים קרובות בנושא של רואה חשבון לעסקים קטנים:

שאלות ותשובות בנושא רואה חשבון לעסקים קטנים

ברוב המקרים, בעלי העסקים הקטנים והעצמאים הם אינם אנשים המוסמכים לבצע פעולות כלכליות בירוקרטיות מורכבות. הם עלולים להיקלע לבעיות רציניות שיגררו קנסות ועונשים כבדים מרשויות המס ולכן, זקוקים לאנשי מקצוע ייעודיים כמו רואה חשבון לעסקים קטנים שילוו אותם יד ביד לאורך הדרך.

כן. יש הרבה סוגים של תתי התמחויות בתחום ראיית החשבון ויש הבדל גדול בין רואה חשבון שעובד עם חברות ענק, לבין רואה חשבון שמתעסק עם עסקים קטנים ועוסקים פטורים. רואה חשבון לעסקים קטנים מכיר את המורכבות עמה בעליהם מתמודדים ויודע לעזור להם בצורה טובה יותר.

במקרים של עסקים קטנים, שכר טרחת רואה החשבון הוא נמוך יחסית ומותאם לצרכים (הדי מצומצמים) של העסק. לרוב מדובר בהוצאות דוחות חודשיים, ריכוז המסמכים (קבלות וחשבוניות מהוצאות) וסיוע בכל הנוגע למיסוי. העבודה היא אינה סביב השעון (למרות שזמינות היא חשובה) ולכן, לרוב מדובר בכמה מאות שקלים בחודש, אשר הולכים למטרה טובה מאוד.

אנשים שאינם יודעים כיצד להתנהל מול הרשויות או מבינים את החשיבות של ניהול מסודר של ספרי חשבונות יסתבכו מהר מאוד עם החוק. הם יאלצו לשלם קנסות ואף חמור מכך. לכן, רואה חשבון לעסקים קטנים הוא קריטי להצלחת העסק.

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader