הנפקת חשבונית במייל

עסקים שונים בישראל אומנם מבצעים מכירות של מוצרים ושירותים שונים, אך דבר אחד משותף לכולם – הם מחויבים להנפיק חשבונית עבור השירות שהם סיפקו. אם בעבר הנפקת חשבונית הצריכה פנקס ייעודי, עט ומקום אחסון שנטה להתבלגן, כיום ניתן לעשות זאת בצורה הנוחה ביותר באמצעות הנפקת חשבונית במייל.

הנפקת חשבונית

בעלי עסק או חברה? עוסקים במעמד של עוסק פטור או עוסק מורשה? ככל הנראה הנפקת חשבונית היא עניין מוכר עבורכם. עסקים מחויבים להוציא חשבונית ללקוח לאחר השירות שהם נותנים לו. החשבוניות שמונפקות על ידי עסק הן חלק מהנהלת החשבונות שלו, כשבסופו של דבר הן הכרחיות לדיווחי המס השונים וכן למעקבים כאלו ואחרים.

הנפקת חשבונית במייל הופכת את העניין לנוח, חסכוני ויעיל יותר. רו"ח יניב נשר יסייע לכם לבצע את הליכי הנהלת החשבונות בעסק שלכם באמצעות הניסיון המוכח שלו.

 

הוצאת חשבונית דרך המחשב

אם בעבר הייתם זקוקים לפנקס ייעודי ולעט כדי להוציא חשבונית, כיום אתם יכולים לבצע את הנפקת החשבונית במייל. כל מה שאתם זקוקים לו הוא שירות מסוים שיאפשר לכם להנפיק את החשבונית דרך המחשב, ולאחר מכן לשלוח אותה למייל למי שקיבל מכם את השירות. לא בטוחים כיצד לעשות זאת ובאיזה שירות לבחור? אנו נסייע לכם בהתאם לצרכים ולדרישות הספציפיות של העסק שלכם.

הנפקת חשבונית במייל
הנפקת חשבונית במייל

צמצום עלויות העסק באמצעות הנפקת חשבונית במייל

הנפקת חשבונית במייל מאפשרת לכם לא רק לעשות את פעולת הנפקת החשבונית בצורה נוחה יותר, אלא גם מצמצמת במידה מסוימת את העלויות של העסק שלכם. הנפקת חשבונית בצורה הזאת היא כל כך פשוטה, שכל אחד יכול לעשות אותה בעצמו. בנוסף, לא תצטרכו לרכוש פנקסים ייעודיים לצורך הנפקת החשבוניות. אנו נייעץ לכם בכל מה שקשור לצמצום עלויות בעסק.

 

בקרה טובה יותר

חשבונית היא לא סתם דבר שמוציאים ללקוח. בסופו של דבר, יש לבצע בקרה איכותית על החשבוניות, גם בשביל דיווחי מס וגם בשביל ארגון וסדר בעסק, מבחינה פיננסית בין היתר. מכיוון שכל החשבוניות יהיו מרוכזות במקום אחד, תוכלו לבצע את הבקרה בצורה טובה יותר.

 

דיווחי מס נוחים

באמצעות החשבוניות שאתם תנפיקו, תוכלו להוכיח לרשויות המס את העסקאות והמכירות השונות שביצעתם, לצורך דיווחי מס כאלו ואחרים. במקום שתצטרכו לחפש בין הניירות השונים ולסבך את עצמכם, הנפקת חשבונית במייל תאפשר לכם בפשטות לדווח לרשויות המס בלי בעיות. רו"ח יניב נשר יסייע לכם בדיווחים הללו בצורה מקצועית.

 

הסתייעו באיש מקצוע

למרות שכל בעל עסק צריך לדעת כיצד לעשות זאת, הנפקת חשבונית במייל לא תמיד פשוטה בהתחלה, בעיקר למי שאינו מנוסה בזה או מסתבך בשימוש בכלים טכנולוגיים שונים. אנו נסייע לכם בהליכי הנהלת החשבונות השונים של העסק שלכם, החל מהנפקת חשבונית בצורה הזו ועד לשירותים מורכבים יותר.

שאלות ותשובות בנושא פתיחת תיק עצמאי

ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לכך שישנם שירותים רבים שבעבר היו מתבצעים על נייר, וכיום מתבצעים במחשב או במייל. גם הנפקת חשבונית היא דוגמא לדבר כזה. רשויות המס מכירות כיום בחשבוניות שמקורן במייל או במחשב, כך שכל עסק יכול לבצע הנפקת חשבונית כזו.

להנפקת חשבונית במייל יש כמה יתרונות מבחינה עסקית. הנפקה כזאת נחשבת למהירה ונוחה יותר, היא חוסכת לכם זמן ומאפשרת לכם לחסוך עלויות שונות. באמצעות הנפקה זו תוכלו לבצע מעקב בצורה יעילה יותר ולדווח בלי בעיות לרשויות המס.

באופן עקרוני, בעל עסק אחראי על הנפקת החשבוניות בעסק שלו. למרות זאת, ישנם בעלי עסקים חדשים שאינם מיומנים בהנהלת חשבונות פשוטה, או בעלי עסקים וותיקים שמתקשים במעבר לחשבונית במייל. לכן, אתם יכולים לקבל את השירותים של אנשי מקצוע כמו רואי חשבון לצורך הנפקת החשבונית.

הנפקת חשבונית דרך המייל היא לא רק יעילה, נוחה, פשוטה וחסכונית יותר, אלא גם נחשבת לירוקה. אם כל בעלי העסקים יעברו להנפיק חשבוניות דרך המייל, כמות הנייר שעסקים משתמשים בה תפחת בצורה משמעותית. כתוצאה מכך, זיהום האוויר יופחת, ולכן מדובר על פעולה שנחשבת לירוקה.

חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader