כיצד לבחור רואה חשבון טוב

כיצד לבחור רואה חשבון טוב ?

בין אם אתם שכירים או עצמאיים, רואה החשבון שלכם הוא אחד מבעלי התפקידים החשובים ביותר שתבחרו, שיכולים להשפיע על העבודה שלכם ועל המאזן הכלכלי. כיצד לבחור רואה חשבון טוב? כאן תוכלו לקרוא מספר טיפים.

השפעות של רואה החשבון על המאזן הכלכלי

מקובל לחשוב שרואה חשבון רק "מנהל" לנו את החשבון, ממלא עבורנו טפסים לרשויות המיסים והמס, ממלא טפסים ודיווחים. אולם רואה חשבון טוב יכול להיות הרבה מעבר לכך. הוא עושה עבורנו סדר אישי בחיים, כי חשבון הבנק שלנו הוא הבסיס להכל. רואה חשבון טוב ייעץ לנו על השקעות, על יתרונות בעבודות מסויימות ולערוך חשיבה משותפת של עלות מול תועלת. הוא מחזיק את אחד הנכסים החשובים ביותר – המאזן הכספי ויכול לעזור לנו להגדיל אותו ולהתנהל נכון. רואה חשבון טוב הוא כזה שאפשר לסמוך עליו ויהיה זמין עבורנו לכל עצה וסידור שיש לעשות.

כיצד לבחור רואה חשבון טוב

טיפים לבחירת רואה חשבון טוב

כיצד בוחרים רואה חשבון טוב? המקצוע הולך ומתפתח והשוק מלא בבעלי מקצוע, כיצד תבחרו את מי שנכון עבורכם?

 

  • המלצות וידע מקדים- כמו כל בעל מקצוע, המלצות הן דבר חשוב. אם הגעתם לרואה החשבון דרך מכרים, מה טוב. חשוב שתחפשו באינטרנט מעט מידע על בעל המקצוע ועל הרקע המקצועי שלו.
  • זמינות – על רואה החשבון להיות זמין עבורכם, גם אם הוא קצר וענייני.
  • בעל ידע מקצועי – אם אתם חשים שאתם יכולים לסמוך על רואה החשבון, ושהוא נותן לכם מידע חשוב ועורך עימכם חשיבה משותפת מתוך עניין אמיתי, סביר להניח שמדובר על מישהו טוב.
  • תעודה והסמכה – בקשו לראות תעודה והסמכות, חשוב שיהיה מדובר על מישהו מקצועי ואמין, בעל נסיון בתחום.
שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader