איך לפתוח עסק עצמאי?

מרגישים מספיק מקצועיים ובשלים בתחום מסוים בשביל לפתוח עסק עצמאי? לא מעט שכירים או אנשים שסיימו הכשרה במקצוע מסוים, מחליטים ללכת נגד הזרם ולפתוח עסק עצמאי, כדי להפוך למנהלים של עצמם ולמקסם את יכולתם להתכלכל. תוהים איך לפתוח עסק עצמאי? תוכלו לעשות זאת עם עזרה מרואה חשבון.

פתיחת עסק עצמאי

בין אם עבדתם תקופה כשכירים ובין אם רק עכשיו סיימתם את ההכשרה המקצועית שלכם או את לימודי התואר שלכם, אתם יכולים בכל שלב בקריירה שלכם להחליט על פתיחת עסק עצמאי. עסק עצמאי יאפשר לכם לבצע את הדברים בדרך שלכם, לקבוע לעצמכם את דרך העבודה, שעות העבודה ולמקסם את היכולת שלכם להנות מרווחים.

אם תהיתם איך לפתוח עסק עצמאי, דעו כי לא מדובר בפעולה פשוטה למדי. לפעולה זאת יש משמעויות רבות. רו"ח יניב נשר יסייע לכם בפתיחת עסק עצמאי, החל מאפס ועד לשלב בו אתם מתחילים לקבל לקוחות.

 

איך לפתוח עסק עצמאי בסיוע מרואה חשבון?

רואה חשבון הוא איש המקצוע אליו כדאי לפנות כאשר אתם מעוניינים לפתוח עסק עצמאי. רואה חשבון יודע איך לפתוח עסק עצמאי, כתוצאה מההכשרה אותה הוא עבר במשך שלוש וחצי שנים וכתוצאה מהניסיון אותו הוא צבר. אנו צברנו ניסיון רב שמאפשר לנו לסייע ללקוחות חדשים שמעוניינים בפתיחת עסק בצורה המיטבית ביותר. רואה חשבון בקיא בחוקים הדרושים להקמת עסק עצמאי מאפס, כאשר הוא גם בעל הידע הכלכלי הנרחב למתן ייעוץ בהיבטים השונים.

איך לפתוח עסק עצמאי?
איך לפתוח עסק עצמאי?

היקף וגודל העסק

עסק היא מילה גדולה, וכאשר אנו מתעמקים בסוגי העסקים השונים, אנחנו יכולים להבין שאנשים שונים בוחרים לפתוח עסקים שונים במתכונות שונות. למשל, אדם שרוצה לפתוח עסק הכולל את עבודותיו האישיות, יכול לעבוד בתור עוסק מורשה. מי שרוצה לפתוח עסק קטן בנוסף לעבודתו כשכיר, יהיה עוסק פטור. עסקים גדולים יותר נפתחים במתכונת של חברות בע"מ. רו"ח יניב נשר ייבחן את המקרה שלכם וייעץ לכם איזה סוג עסק הכי ישתלם לכם לפתוח.

 

האם זה כדאי לכם כלכלית?

גם אם אתם מאוד מקצועיים בתחום שלכם, פתיחת עסק היא דבר מסובך מבחינה כלכלית. עסקים מסוימים זקוקים למשאבים נרחבים מבחינה כספית, בעוד אחרים פחות זקוקים לכך. איתנו תוכלו להתייעץ בכל הקשור לצרכים הכלכליים המתקשרים לאיך לפתוח את העסק העצמאי שלכם, והאם זה בכלל כדאי לכם מהבחינה הזאת.

 

ייעוץ מקדים הכרחי

פתיחת עסק עצמאי כוללת בתוכה חוקים רבים שיש לבצע אותם מבעוד מועד. החל מהצורך בקבלת אישורים מרשויות שונות ועד קבלת רישיונות – מדובר ללא ספק על תהליך ארוך. אנו נעניק לכם ייעוץ מקדים בנוגע לאיך לפתוח עסק עצמאי, דבר שהכרחי להצלחתו.

 

היזהרו מטעויות

רו"ח יניב נשר מסייע במקצועיות למי שמעוניינים בפתיחת עסק חדש. שימו לב שאנשים שפותחים עסקים חדשים ולא מקבלים סיוע מקצועי נוטים ליפול לטעויות לרוב. בעולם העסקים, זה יכול לעלות הרבה מאוד כסף.

שאלות ותשובות בנושא פתיחת תיק עצמאי

ישנם שלושה סוגים עוסקים עיקריים המתאימים למי שמעוניין לפתוח עסק עצמאי. עוסק פטור, שרלוונטי למי שהכנסתו מגיעה עד התקרה שנקבעה בחוק, עוסק מורשה, הגובה מע"מ מלקוחותיו וחברה בע"מ, בעלת הבדלים מבחינת ניהול החשבונות שלה.

רואה חשבון הוא איש המקצוע שיוכל לסייע לכם לפתוח עסק עצמאי. רואה חשבון בקיא בחוקים השונים וברגולציות השונות על סוגי העסקים השונים. כמו כן, הוא בעל ראיה רחבה ביחס לאנשי מקצוע אחרים. הוא יוכל לייעץ לכם מתוך נקודת מבט כלכלית, דבר שיסייע לכם עוד לפני שאתם פותחים את העסק שלכם.

כדי לפתוח עסק עצמאי לפי החוק, אתם צריכים לקבל את האישורים מרשויות המס, מהביטוח הלאומי, מרשויות החוק השונות ולעמוד בתקנים שנקבעו בחוק. מוטב לקבל סיוע מאיש מקצוע על מנת לעמוד בתנאים השונים הללו ועל מנת שלא תמצאו כמי שעברו על החוק בידי הרשויות.

לפני שאתם פותחים עסק, כדאי לכם לפנות אל אנשי מקצוע שיתנו לכם את הערך המוסף בתחומים שאינכם בקיאים בהם וקשורים לפתיחת עסק, כמו מיסוי ופיננסים. בנוסף, מוטב שתכננו את המודל העסקי שלכם, שתחשבו את העלויות השונות והרלוונטיות לעסק שאתם מתכננים להקים ושתייעלו את העבודה המקצועית בתחום בו אתם עוסקים.

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader