ייעוץ עסקי במרכז אצל רו"ח יניב נשר

ייעוץ עסקי במרכז אצל רו"ח מנוסה

ייעוץ עסקי במרכז הוא קריטי לכל בעל עסק באיזור המרכז שרוצה להתבלט, ליצור את הבידול שלו וכמובן להיות רווחי בים העסקים שנמצאים בכל האיזור, מבלי להזכיר עוד את תל אביב.

על פניו שכירת שירותיו של יועץ הינה בחירה אישית של בעל העסק, אבל ככל שהשוק הופך תחרותי יותר ומדגיש את השיווק האינטרנט תוך מציאת נישה נוחה להצגת העסק ובידולו הופכים את היועץ העסקי לחלק אינטגראלי מהעסק.

חשוב להיות מודעים לכך שייעוץ עסקי לא נזקקים אך ורק עסקים שנמצאים במשבר, אלא כל עסק שרוצה להשאר רלוונטי בשוק משתנה ולא להפוך לאפיזודה חולפת או טרנד זמני. כל עסק ללא קשר לנתח ולגודל השוק, יכול וצריך להסתייע בשירות של ייעוץ עסקי. היועץ אינו מחליט בשבילכם, אלא מייעץ לכם על בסיס ניסיונו והידע שלו.

 

איך עובד התהליך?

מיקומו של היועץ העסקי באיזור המגורים שלכם עוזר לכם קודם כל למקד את האסטרטגיה שלכם לפי האיזור בו הנכם נמצאים, כאשר הליווי נעשה על ידי יועץ מנוסה אשר מכיר את השוק באיזור ולא ילאה אתכם באסטרטגיות שאינן רלוונטיות.

התהליך מתחיל בניתוח פשוט של החברה שלכם –  מהו קהל היעד של העסק שלכם? באיזו סביבה אתם מתכוונים לעבוד? מי יהיו העובדים שלכם? זהו השלב בו מנתחים את הנקודות החזקות והחלשות של העסק, ממש בניתוח SWOT. הניתוח הזה יסייע לכם להבין אילו פעילויות עלולות לעכב אתכם, אילו עסקאות מניבות תוצאות רווחיות ומה גורם להפסדים. הניתוח כולל בין השאר מה קורה מבחינת המתחרים שלכם, אילו שירותים הם מספקים ומה היתרונות שלכם על פניהם.

ייעוץ עסקי במרכז אצל רו"ח יניב נשר

שמים דגש על החיבור בינינו

אחת הנקודות הכי חשובות אצלנו היא החיבור בין משרדנו לחברה שלוקחת את הייעוץ שלנו- נקודת הפתיחה של תהליך הייעוץ שלנו היא שהיועץ העסקי נדרש להיות מחויב לתהליך לפחות כמו הלקוחות. זאת מכיוון שהמחויבות לתהליך השיקום, הבניה, ההקמה והייעוץ העסקי דורשת עבודה רבה, ניצול משאבים וחלוקה נכונה יותר שלהם. הבחירה ביועץ עסקי מחוייבת לטובת החברה. מצד שני יש להכיר את ההיצע, להבין את הנקודות שעליהן חייבים לשמור וכמובן שיועץ עסקי מקצועי חייב להיטיב עד כמה שניתן עם הנפשות הפועלות. הוא אמנם מגיע כאדם חיצוני לכל מה שקורה, אבל מבחינתו הוא נמצא בפנים, ממש כמו עבוד החברה אם תרצו והוא חייב להיות מחויב ובעל מוטיבציה להגיע לתוצאות הטובות ביותר שהוגדרו מראש.

 

בין השירותים של משרדנו שירותי ראיית חשבון וביקורת חברות, הנהלת חשבונות, הפקת דו"חות, הקמת מערך שירותי גבייה, וליווי וייעוץ עסקי

צרו קשר עוד היום עם רואה חשבון יניב נשר

 

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader