מי צריך לעשות תיאום מס?

כל אזרח במדינה משלם מס בהתאם להכנסה שלו ממקום העבודה. כל אזרח יכול לעשות את מה שמאפשר לו החוק על מנת שהוא ישלם את כמות המס הנמוכה ביותר מבחינתו. תיאום מס הוא כלי מטעם המדינה, שנועד על מנת שלא ייווצר מצב בו אדם משלם סכומים כמעט כפולים למס הכנסה. תוהים מי צריך לעשות תיאום מס? המשיכו לקרוא.

תיאום מס

האזרחים משלמים מס למדינה בסכומים שונים בהתאם להכנסות שלהם. הדבר הזה אינו חדש לאף אחד, וקורה כבר הרבה מאוד שנים בכל העולם. למרות שזאת חובה לשלם מס למדינה, זאת גם זכות לשלם לא יותר ממה שאתם צריכים. באמצעות תיאום מס אתם יכולים לעשות זאת. תיאום מס הוא הליך שיכולים לבצע אזרחים מסוימים, על מנת שלא ישלמו פעמיים מס למדינה. רו"ח יניב נשר יסייע לכם בביצוע תיאום מס בתור המייצג שלכם מול רשות המיסים.

 

אז מי צריך לעשות תיאום מס?

שימו לב – לא כל אזרח יכול לבצע תיאום מס. לשאלה "מי צריך לעשות תיאום מס?", יש תשובה ברורה. תיאום מס רלוונטי למי שיש לו שתי הכנסות או יותר מכך. אנשים שעובדים בשתי עבודות למשל, או מי שיצאו לפרישה אך יש להם מקור הכנסה נוסף, יצטרכו לבצע תיאום מס על מנת שהמדינה לא תגבה מהם מס על כל אחת מההכנסות שלהם בנפרד. אנו נסייע לכם לבצע את תיאום המס במידה ואתם לא בטוחים אם אתם צריכים לבצע אותו.

מי צריך לעשות תיאום מס?
מי צריך לעשות תיאום מס?

תזמון תיאום המס

כשמדברים על תיאום מס, חשוב לא רק לדעת מי צריך לעשות תיאום של מס, אלא גם מתי אפשר בכלל לבצע את תיאום המס. שנת המס בישראל הולכת לפי לוח השנה הלועזי, כלומר מהראשון לינואר ועד לסוף חודש דצמבר. ניתן לבצע תיאום מס עבור שנת מס נתונה במהלך אותה שנת מס. אם לא ביצעתם תיאום מס לשנה מסוימת, לא תוכלו לבצע אותו ברגע שתחלוף שנת המס.

 

השלכות של אי תיאום מס

אם לא נחשפתם לתשובה בעבור מי צריך לעשות תיאום מס ולא הספקתם לבצע תיאום מס, ייגבה מכם מס פעמיים ותצטרכו לשלם הרבה כסף למדינה. אנו נסייע לכם במקרה הזה באמצעות פתרון יעיל.

 

קבלו את הכסף שלכם בחזרה

אם נגבה מכם יותר מדי כסף בגלל שלא ביצעתם תיאום מס, תוכלו לקבל אותו בחזרה באמצעות הליך של החזר מס. אם אתם נמנים בקרב מי שצריך לעשות תיאום מס, נוכל לסייע לכם לבצע את הליך החזר המס במידת הצורך, שיחזיר לכם סכומים כספיים משמעותיים.

 

פנו אל רואה חשבון במידת הצורך

אם אתם לא בטוחים מי צריך לעשות תיאום מס, או אם אתם לא מצליחים לבצע את ההליך בעצמכם, אתם יכולים לפנות אל רואה חשבון מקצועי במידת הצורך. רו"ח יניב נשר יסייע לכם בכל מה שקשור לתיאום מס בצורה מקצועית, באמצעות הניסיון שצבר בתחום.

שאלות ותשובות בנושא פתיחת תיק עצמאי

תיאום מס הוא הליך שמאפשר למי שנהנים מהכנסה כפולה (עובדים בשתי עבודות למשל) לא לשלם פעמיים מס, על כל אחת מההכנסות שלהם, בצורה שתגרום להם להפסיד כספים. מי שנהנה משני מקורות הכנסה או יותר צריך לבצע תיאום מס בישראל.

מי שלא יבצע תיאום מס לשנת מס נתונה, ייגבה ממנו יותר מס ממה שאמור היה. בפועל זה אומר שהוא יפסיד כסף, שהיה יכול להיות אצלו בחשבון הבנק במקום זה. מי שחלפו למעלה משש שנים מתיאום מס שהיה אמור לבצע, לא יוכל גם להנות מהחזר מס.

אם לא ביצעתם תיאום מס, או שרשות המיסים בכל זאת גבתה בטעות יותר מדי מיסים מכם, אתם יכולים לקבל את הכסף שלכם בחזרה באמצעות הליך של החזר מס. ניתן להסתייע ברואה חשבון לצורך ביצוע ההליך הזה מול הרשויות.

רואה חשבון הוא איש מקצוע המתמחה בפעולות שונות הקשורות גם לממשק עם מס הכנסה. בין היתר, הוא יכול לסייע לכם לבצע תיאום מס. הוא יעשה זאת באמצעות ייצוג שלכם אל מול הרשויות הרלוונטיות בהליך. למעשה, הוא יסייע לכם לכל אורך ההליך, מהתחלתו ועד סופו.

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader