עסק במשבר – מתי לפנות ליועץ עסקי?

העסק שלכם יכול להצליח תקופה ארוכה ולהכניס הרבה מאוד כסף, אך כמו בכל דבר בחיים, גם עסקים נוטים להיקלע לתקופות של משבר. על מנת שתקופת המשבר לא תהפוך לכזאת שקשה לצאת ממנה, כדאי לפנות אל ייעוץ מתאים. עסק במשבר – מתי לפנות ליועץ עסקי? תשובות במאמר.

משבר בעסק

משבר בעסק יכול להתרחש בכל סוג של עסק. בין אם יש לכם עסק קטן או עסק גדול, ובין אם מחזור ההכנסות שלכם קטן או גדול. משבר הוא לא דבר אבסולוטי, אלא יחסי לעסק ספציפי ולציפיות של הבעלים. כמעט ואין עסקים שלא נכנסו למשבר אחד לפחות.

הבעיה היא שגם אם עסק מוצלח מאוד, לא תמיד יודע הבעלים של העסק, מקצועי ככל שיהיה בתחומו, כיצד לצאת ממשבר עסקי. רו"ח יניב נשר, המתמחה בין היתר בייעוץ עסקי, יסייע לכם להבין מה המצב של העסק שלכם וכיצד יוצאים מהמשבר.

 

לא בטוחים אם העסק במשבר ומתי לפנות ליועץ עסקי?

אחת הבעיות אצל בעלי עסקים שמקצועיים מאוד בתחום שלהם אך פחות חזקים בתחום העסקי והפיננסי, היא שהם לא תמיד יודעים להבחין מתי העסק שלהם במשבר. בשאלה אם העסק במשבר ומתי לפנות ליועץ עסקי, הם מתקשים לקבל את ההחלטה בעצמם. מוטב לפנות מוקדם ככל הניתן אל יועץ עסקי, מכיוון שאיש מקצוע זה יידע לזהות את המשבר בהתאם למידע שהוא יקבל מבעל העסק. כך אנו עושים באמצעות הניסיון הרב שרכשנו בייעוץ עסקי.

עסק במשבר – מתי לפנות ליועץ עסקי?
עסק במשבר – מתי לפנות ליועץ עסקי?

ייעוץ עסקי מרואה חשבון

ניתן לקבל ייעוץ עסקי מלא מעט אנשי מקצוע. אחד מאנשי המקצוע הללו הוא רואה החשבון. למעשה, קבלת ייעוץ עסקי מרואה חשבון, כמו רואה החשבון יניב נשר, היא בעלת יתרונות מגוונים. רואה חשבון עובר הכשרה ארוכה, ממנה הוא יוצא בקיא בחוקי המס השונים, במקצוע החשבונאות וגם בתחומים כלכליים מגוונים. כתוצאה מכך הוא מסוגל לבחון את סיטואציית המשבר בעסק שלכם בצורה רחבה ואיכותית יותר.

 

ליווי מלכתחילה

אם העסק במשבר ומתי לפנות ליועץ עסקי היא שאלה שכבר שאלתם את עצמכם, דעו כי במרבית הפעמים מומלץ ואפשר לקבל ייעוץ מלכתחילה. גם אם העסק שלכם יצא מתקופת המשבר, כדאי בכל זאת לקבל ליווי מאיש מקצוע איכותי ומקצוען, כדוגמת רו"ח יניב נשר, שילווה אתכם וישים "יד על הדופק" של העסק שלכם.

 

אם יש ספק אין ספק

לא בטוחים אם העסק במשבר ומתי לפנות ליועץ העסקי כדי למנוע פגיעה כלכלית משמעותית? אם יש ספק, אין ספק. פנו אל משרדנו על מנת שנוכל לאבחן בצורה מהירה ויעילה את מצבכם העסקי, ובמידת הצורך לייעץ לצורך יציאה מהמשבר.

 

הימנעו משגיאות

אנשים שמנהלים עסק מצליח נמדדים דווקא בתקופת המשבר. זוהי תקופה שמאפשרת לנו להבין שישנם מצבים בהם דווקא אנשי מקצוע חיצוניים יכולים לסייע בצורה משמעותית. אנו נעניק לכם את הסיוע שאתם צריכים כדי לצאת מהמשבר העסקי.

שאלות ותשובות בנושא פתיחת תיק עצמאי

אם העסק שלכם אכן במשבר, מוטב שתפנו מהר ככל הניתן אל יועץ עסקי. יועץ עסקי יאבחן את המצב שהעסק שלכם נמצא בו, יבין מה הם הגורמים לאותו משבר מדובר ויציע תוכנית פעולה כנגד המצב אליו נקלע העסק שלכם. 

ייעוץ עסקי ניתן לחברות, עוסקים, תאגידים ועצמאים. הוא ניתן על ידי אנשי מקצוע, כמו רואי חשבון מנוסים, שהם בעלי הידע המקיף והנרחב ביותר בכל מה שקשור לעולם העסקים. באמצעות ידע זה ובאמצעות הניסיון שהם צברו, הם מנתחים את מצב העסק ומציעים פתרונות בצורה יעילה.

רואה חשבון הוא איש מקצוע אשר עבר תקופת הכשרה ותקופת הסמכה. בסוף תקופות אלו, רואה החשבון הוא בעל ידע נרחב בכלכלה, בחשבונאות ובחוקים מיסוי רלוונטיים למשל. באמצעות אלו והניסיון שהוא צובר, רואה חשבון יכול לתת ייעוץ שבוחן את העסק מזוויות כלכליות ופיננסיות.

משבר בעסק נמדד לפעמים באופן יחסי. ירידה חדה בתקופה, ירידה חדה בהכנסות, בעיות ארגוניות, נטישת עובדים, חוסר הצלחה בהתמודדות עם רגולציה חדשה – כל אלו עשויים להצביע באופן אפשרי על משבר בעסק. במידה ואתם שמים לב לשינוי שלילי שעשוי להפוך לכדור שלג מתגלגל, מוטב שתפנו ליועץ עסקי מיומן.

שיתוף ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
חזרו לחלק שמעניין אתכם

רו"ח יניב נשר בפייסבוק | רו"ח יניב נשר בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 10 ביקורות
×
js_loader